Супровідний лист
При відправці свого резюме поштою – звичайною або електронною – до нього бажано додати супровідний лист. Це покаже вашу повагу до роботодавця і підвищить ваші шанси в отриманні посади. У листі слід звернутися до роботодавця, висловити зацікавленість в отриманні вакансії і бажання співпрацювати. В кінці листа напишіть, що більш детальну інформацію про вас роботодавець дізнається з резюме, що додається.
Після відправки документа по електронній пошті відповідь слід чекати 1-2 дні. Якщо його не буде, зателефонуйте менеджеру з кадрів, але тільки один раз. Цим ви нагадайте про себе і виділите себе з-поміж інших кандидатів на посаду.
Як тільки ви помістили своє резюме, складіть список питань, з відповідей на які вам повинно стати ясно, чи хочете ви саме цю роботу в саме цій фірмі. Адже якщо вакантна посада вам категорично не підходить, можна дізнатися про це вже з телефонної розмови і не витрачати час на зустріч, в якій для вас немає перспективи. З'ясуйте, хто проводитиме співбесіду, і попросіть номер телефону, за яким можна буде зв'язатися у разі непередбачених обставин. З'ясуйте адресу того місця, де з вами будуть розмовляти, як туди дістатися, скільки на це потрібно часу, які документи вам необхідно мати при собі. Спробуйте отримати по телефону хоч яку-небудь інформацію про фірму, в яку вас запрошують на співбесіду.