ЛоготипЛоготипЛоготипЛоготип
  • Головна
  • Випускнику
    • Анкета випускника
    • Центр працевлаштування
      • Концепція роботи
      • Нормативні документи
      • Трудовий загін
    • Вакансії
    • Корисні матеріали
  • Роботодавцю
    • Наші випускники
      • Фінанси, банківська справа та страхування
      • Облік і оподаткування
      • Менеджмент
      • Публічне управління та адміністрування
      • Факультет ТВППТСБ
      • Інженерно-енергетичний факультет
      • Агротехнології
    • Запропонувати вакансію
  • Новини
  • Контакти
✕
Опубліковано admin від 11.09.2018
Категорії
  • Без категорії
Теги
Підготовка до співбесіди

Підготовка до співбесіди

Як складати резюме

Підготовка до співбесіди

Підготуйте документи, які візьмете з собою, перечитайте резюме, подумайте, які факти вашої біографії або характеристики можуть викликати питання, і постарайтеся підготувати на них відповіді заздалегідь. Відповіді повинні містити правдиву інформацію, а спосіб подачі цієї інформації вибирайте такий, щоб виглядати гідно. Якщо ви занадто часто змінювали роботу або маєте великі перерви у трудовій діяльності, подумайте, як це пояснити, щоб не нашкодити собі, але й не погрішити проти правди.

Як одягнутися на співбесіду

Пам'ятайте, що зустрічають по одягу, тому заздалегідь перегляньте свій гардероб і вирішіть, в чому ви з'явитеся перед людиною, від якої залежить, чи отримаєте ви роботу. У цьому вам допоможе інформація про фірму і про ту вакансію, яку ви будете обговорювати на співбесіді. Не намагайтеся приголомшити рекрутера розкішним костюмом або яким-небудь фірмовим туалетом, адже заздалегідь невідомо, що за людина буде сидіти перед вами і чи сподобається їй розмовляти з гламурною штучкою або піжоном. Але і в іншу крайність не впадайте: не одягайте сирітське плаття, в якому ви будете виглядати безлико. Пам'ятайте: тут чекають не примадонну і не черницю, а людину, здатну добре впоратися з певною роботою, кваліфіковану та успішну в минулому. Особливо, якщо ви прийшли на співбесіду на керівну посаду.

Жести на співбесіді

Психологи стверджують, що 55% впливу на враження про співрозмовника надають саме міміка і жести, 38% – парамова (інтонація, зітхання, паузи) і тільки 7% впливу припадає на мовлення, тому дуже важливо стежити за власними жестами. Прийшовши на співбесіду трохи раніше призначеного часу, не починайте метушливо діставати свої папери і переглядати їх (все має бути підготовлене і переглянуте заздалегідь), просто сядьте і в очікуванні перегляньте кілька журналів, які зазвичай лежать в прийомних: це дасть вам можливість віддихатися, заспокоїтися і підготуватися до перших хвилинах зустрічі, які зазвичай бувають самими важливими і критичними. Якщо вас вже чекають, увійдіть в кабінет так, ніби для вас це звична справа: не стукайте, не заглядайте з боязким: «Можна? ..» Тисніть руку міцно і впевнено, не питайте, куди можна присісти: якщо вам не запропонували сісти на конкретне місце, сядьте, де вам самому буде зручно (не ближче 1,5 м від співрозмовника, щоб не порушувати його особистий простір), але уникайте м'яких крісел і диванів, з яких важко вибратися після закінчення розмови. Постарайтеся, щоб ваша поза, як і ваша мова, виражала спокій, впевненість в собі і своїх професійних якостях, не будьте скуті і старайтеся виглядати природно. Крім того, з жестів вашого співрозмовника ви теж можете зчитувати інформацію: якщо, слухаючи вас, він киває, значить, він згоден з тим, що ви говорите, або хоче підбадьорити вас. Якщо подався вперед, до вас – це жест зацікавленості. Але якщо він торкається носа, підборіддя, збирає пушинки зі свого костюма, барабанить пальцями по столу або слухає вас, схрестивши руки на грудях або закинувши одну ногу на іншу – це погані знаки, що свідчать про байдужність інтерв'юера або його неприязнь до вас.

Як відповідати на питання на співбесіді

Ваші відповіді на співбесіді повинні бути такими, щоб у інтерв'юера з'явився до вас щира зацікавленість. Не давайте йому вести допит, як це робить слідчий. Наприклад, якщо ви проходите співбесіду на роботу менеджера, у відповідь на прохання розповісти про себе не починайте нудний переказ своєї біографії. Підготуйте змістовну, лаконічну фразу, яка оживить ваше спілкування і переведе в правильне русло співбесіду. Приклад: «Я – досвідчений менеджер, що приніс фірмі, на якій працював, дохід у ...» Таким чином, ви повернете розмову до професійної тематики і викличете зацікавленість роботодавця. Ніколи не говоріть погано про колишніх роботодавців і колег, причину звільнення з попереднього місця пояснюйте відсутністю перспективи кар'єрного росту, непідходящою вам специфікою, незручністю добиратися до офісу – чим завгодно, але не критикуйте ні попереднє начальство, ні товаришів по службі, навіть якщо через них вам довелося піти з хорошого місця.

Що говорити про себе на співбесіді

На питання про ваші недоліки відповідь може бути приблизно такою: «У мене, звісно, є недоліки, але вони не ніяк не впливають на професійні якості». Якщо вас попросять розповісти про ваші успіхи, робіть це впевнено і ретельно, але безпристрасно і в нейтральних виразах, щоб це не виглядало вихвалянням. Якщо вас запитають про те, чи були у вас провали у професійній діяльності і як ви виходили з положення, майте на увазі, що інтерв'юера цікавить друга частина питання. Провали бувають у всіх, тому про них говоріть у загальних рисах, а от про те, як ви виправили ситуацію – детальніше, будь ласка, адже зараз ви себе продаєте. На питання про особисте життя потрібно доброзичливо і чітко відповісти, що з нею у вас все в порядку, і робота ніколи не заважала вашому особистому життю, так само як і навпаки. Якщо вас запитають: «Чому ви вважаєте, що ми повинні взяти на цю посаду саме вас?» – відповідайте, дивлячись в очі, що абсолютно упевнені, що впораєтеся з поставленим завданням, що у вас для цього достатньо досвіду, і це підтверджують ваше резюме та рекомендації.

Що робити, якщо не дзвонять

Зазвичай в кінці співбесіди стейкхолдер обіцяє передзвонити. Іноді навіть повідомляє приблизний період часу, протягом якого ви можете очікувати дзвінка про те, що ви прийняті на роботу. Або про те, що «на жаль...», але дзвінки з відмовою бувають нечасто – чомусь сумну звістку ніхто не любить доносити до адресата. Коли проходить вказаний на співбесіді проміжок часу, а дзвінка все немає, зателефонуйте самі, не довіряйте обов'язковості менеджерів, адже це вам потрібна робота. Якщо вас попросять передзвонити пізніше, передзвоніть, в цьому немає нічого принизливого. 46% наймачів вважає, що така активність тільки підкреслить вашу зацікавленість у роботі. Крім того, могла трапитися прикра помилка: загублений ваш номер або він неправильно записаний. Може, трапився якийсь форс-мажор, наприклад, відповідальний за ваше працевлаштування вирушив у несподіване відрядження. Зрештою, що ви втрачаєте від того, що самі зателефонуєте, навіть якщо доведеться почути по телефону відмову? Зате буде ясність і визначеність, що дозволить вам, не витрачаючи часу на марне очікування, активно продовжувати пошуки роботи.

9 порад для успішного проходження співбесіди

1Порада №1 – не говоріть про особисте.
Не варто говорити на співбесіді про те, що Ви рік шукаєте роботу, графік якої повинен бути з 10:00 до 17:00 год, бо Ви прагнете більше часу проводити з друзями або своєю половинкою.
2Порада №2 – порядок в соцмережі.
Не варто постити у соціальних мережах фото з шаленого відпочинку в Карпатах чи чергової вечірки у друзів. Варто потурбуватися про те, щоб Ваше онлайн - життя не вплинуло негативно на результат співбесіди.
3Порада №3 – не переборщіть з резюме.
Не варто у резюме описувати усе своє життя та використовувати популярні слова “стресостійкий, цілеспрямований, відповідальний” – у цьому зможе переконатися і сам менеджер по персоналу.
4Порада №4 – стримуйте свою наполегливість.
Не телефонуйте кожну годину HR-менеджера з приводу Вашого працевлаштування, а найголовніше не приходьте два рази в тиждень протягом місяця часу з питаннями «Коли можна приступати до роботи або «Коли у Вас відкриється для мене вакансія?».
5Порада №5 – забудьте про негативний підхід.
Не варто розповідати, який жахливий у Вас був попередній керівник і як Ви не любили своїх колег. Крім цього, вимагати інформації про те, хто був вашим попередником і чому він залишив свою посаду, буде як мінімум зайве.
6Порада №6 – задавайте правильні питання.
“А де буде стояти мій стіл? А який у мене графік? А коли у мене відпустка?” Якщо це буде Вашими першими питаннями відразу після того, як одержали роботу, то можете починати шукати нову. Насамперед, менеджер з персоналу чекає, що Ви будете любити компанію незалежно від дріб’язків на зразок робочого графіку. Набагато доцільніше буде просто поцікавитися справами компанії.
7Порада №7 – зовнішній вигляд.
Не варто одягати футболку десяти річної давності, вважаючи її своїм талісманом та основним в проходженні співбесіди. Фамільярність. Якщо менеджер з персоналу приблизно такого ж віку, як і ви, не варто вести з ним діалог як із приятелем. Кілька влучних жартів та реплік не будуть зайвими, однак не варто переходити рубіж і розпитувати інтимні подробиці.
8Порада №8 – зберіться та будьте уважні.
Кожен третій на ринку праці не може правильно написати назву компанії або назву вакансії. Крім того, не забувайте вказувати свої контакти в анкеті, яку Ви заповнюєте перед співбесідою.
9Порада №9 - не обманюйте та не перебільшуйте.
Звичайно ж, кожний із нас намагається показати себе якнайкраще. Але часом ми забуваємося і описуємо себе трохи “більшими”, ніж є насправді. Не варто говорити про те, що в день ви прочитуєте дві книги і працюєте до ночі без вихідних – це відлякує
Поділитися
11

Інші записи

Як складати резюме
11.09.2018

Як складати резюме?


Детальніше
10.09.2018

День кар’єри у Миколаївському національному аграрному університеті


Детальніше

Пошук

✕
Квітень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« Жов    
  • Головна
  • Випускнику
    • Анкета випускника
    • Центр працевлаштування
      • Концепція роботи
      • Нормативні документи
      • Трудовий загін
    • Вакансії
    • Корисні матеріали
  • Роботодавцю
    • Наші випускники
      • Фінанси, банківська справа та страхування
      • Облік і оподаткування
      • Менеджмент
      • Публічне управління та адміністрування
      • Факультет ТВППТСБ
      • Інженерно-енергетичний факультет
      • Агротехнології
    • Запропонувати вакансію
  • Новини
  • Контакти

Останні новини

  • ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА КАФЕДРИ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА БІОІНЖЕНЕРІЇ
    21.10.2024
  • Гостьова лекція на тему “Туристичний ринок України в умовах військового стану»
    21.10.2024
  • Співпраця Центру з підготовки робітничих професій та факультету агротехнологій
    21.10.2024
  • Лекція зі стейкхолдером ТОВ «Ландтех»
    21.10.2024
  • Пізнання кінного туризму: студенти спеціальності «Туризм» у Миколаївській кінно-спортивній школі
    21.10.2024

Випускнику

  • Ваканції
  • Анкета випускника
  • Центр працевлаштування

Роботодавцю

  • Наші випускники
  • Запропонувати ваканцію

Корисні посилання

  • Як скласти резюме
  • Підготовка до співбесіди
  • Пошук роботи

Ми в соцмережах

© 2022 - Випускники МНАУ